.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...
ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر

جمهوری ترکمنستان اعلام کرده است که برای احداث یک منطقه مهم توریستی در ساحل دریای خزر، قصد سرمایه گذاری در طرح هایی به ارزش یک میلیارد دلار را دارد .
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود. قربانقلی بردی محمدف، رئیس جمهور ترکمنستان، گفته است که این منطقه به صورت اولین منطقه آزاد اقتصادی ترکمنستان در خواهد آمد و برای جلب سرمایه گذاری خارجی، معافیت های مالیاتی در نظر گرفته می شود.
رئیس جمهور ترکمنستان همچنین گفته است که محدودیت های دادن روادید به مسافرین خارجی را کاهش خواهد داد چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را شروع کرده اند.
ترکمنستان در دوره ریاست جمهوری صفرمراد نیازف، رهبر سابق ترکمنستان، از منزوی ترین کشورهای جهان بود و حتی خود ترکمن ها برای سفر در داخل کشور به اجازه مخصوص نیاز داشتند. تعداد توریست های خارجی در ترکمنستان بسیار کم بود و آنها اجازه نداشتند بدون همراهی یک مامور دولت ترکمنستان، در داخل این کشور سفر کنند.
ولی آنطور که ناتالیا آنتلاوا، خبرنگار بی بی سی در آسیای میانه می گوید از هنگام درگذشت آقای نیازف در ماه دسامبر گذشته، بسیاری از محدودیت های مسافرتی در داخل این کشور لغو شده و ایستگاه های بازرسی کمتری دیده می شود. فراگیری زبان خارجی دیگر ممنوع نیست و دسترسی به اینترنت آسان تر شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.053 seconds.